Zeg het op zaterdag aan Zeger in ons Vlaams Huis

Op 14 januari 2024, over deze onderwerpen: Goed bestuur

Beste Leuvenaar,

Samen met de N-VA-fractie werken we hard aan onze plannen en visie voor Leuven. Maar in tegenstelling tot de huidige bestuursmeerderheid willen we echt wel weten wat jullie ideeën en eventuele bekommernissen zijn voor Leuven, je deelgemeente of je eigen wijk.

De afgelopen maanden hebben we daarom een Luistertoer 'Zeg het aan Zeger' gedaan met huis-aan-huis-bezoeken en wandelingen in elke (deel)gemeente.  Daar hebben we de kans gehad om met heel veel Leuvenaars te praten over hun wensen en vooral hun bezorgdheden. En omdat die vragen blijven komen, ben ik in de komende maanden, telkens op zaterdagnamiddag van 14u tot 16u, terug te vinden in ons Vlaams Huis op de Bondgenotenlaan 1 (vlakbij het vroegere Fochplein).

Zit je met een vraag? Heb je suggesties over hoe we Leuven nog beter kunnen maken? Of wil je misschien meewerken aan onze campagne? Aarzal dan zeker niet om eens binnen te springen. Je kan overigens ook gemakkelijk een afspraak maken met dit online formulier of mij een WhatsApp-bericht sturen op 0491/22.71.52 .

Samen maken we Leuven nog beter.

Misschien tot binnenkort.

Zeger Debyser