Maud Van Hollebeke

Maud is geboren in Turnhout maar heeft middelbare studies op het internaat in het Heilig Hart Instituut te Heverlee gedaan. Na haar studies Verpleegkunde en Licentiaat Ziekenhuiswetenschappen is ze, – zoals zovele Leuvenaars – blijven ‘plakken’ in de studentenstad.

Na 2 jaar in het Leuvense bloedtransfusiecentrum gewerkt te hebben, is ze overgestapt naar de farmaceutische industrie. Daar werkt ze tot op vandaag nog steeds. Momenteel is Maud werkzaam als Key Accountmanager in een farmaceutisch bedrijf. In haar vrije tijd is Maud regelmatig terug te vinden op het golfterrein in Sint-Joris-Winge of bij de Pieterman club om te bridgen.

Zowel als student als inwoner van Heverlee, heeft Maud altijd heel erg kunnen genieten van de stedelijke Leuvense gezelligheid. Sportgelegenheden, de geschiedenis en cultuur, de talloze lekkere restaurants en filmzalen zijn voor Maud dingen die Leuven voor haar zo speciaal maakt.

Maar, het kan altijd beter! Zo wil Maud zeker aanpassingen aan het fel besproken circulatieplan. De bereikbaarheid van de stad gaat achteruit, zeker voor ouderen, mindervaliden, jonge gezinnen en bezoekers. Zij worden onterecht gestraft. Maud was zelf enkele jaren geleden slachtoffer van een homejacking, daarom wil ze een strenger veiligheidsbeleid.