N-VA verwelkomt professor Manuel Sintubin voor een toelichting over zijn visie op het klimaatdebat

Op 17 maart 2019, over deze onderwerpen: Natuur en klimaat

Voordracht: 'De klimaatkwestie door de ogen van een geoloog'

Op uitnodiging van Zeger Debyser, onze kandidaat op de Europese lijst, komt professor Manuel Sintubin van de KU Leuven op maandag 01/04 om 19u30 een uiteenzetting geven over zijn visie het actuele klimaatdebat met als titel 'De klimaatkwestie door de ogen van een geoloog'. We verwelkomen hem graag in ons nieuw campagnesecretariaat 'Het Nest' op de Bondgenotenlaan in Leuven.

Als geoloog pleit professor Sintubin voor meer wetenschappelijke geletterdheid en minder doemverhalen in de klimaatkwesties. Hij is een kritische en onafhankelijke stem in het debat en ook een expert in de berging van nucleaire afval. Als pleitbezorger voor het ecomodernisme vertrekt hij daarbij vanuit een diep respect voor onze planeet maar gelooft hij ook in het vernuft van de mens om oplossingen te vinden voor de huidige problemen.

Iedereen is welkom, we vragen wel om tijdig in te schrijven: https://leuven.n-va.be/voordracht-klimaatkwestie