Online nieuwjaarsevenement met Valerie Van Peel

16 januari 2021 - 20:30

N-VA Leuven nodigt leden en sympathisanten uit voor een online nieuwjaarsevenement

De eindejaarsperiode ziet er voor ons allemaal anders uit. Toch wensen wij jullie hoe dan ook prettige kerstdagen en boven alles een veilig en gezond 2021. Onze nieuwjaarsreceptie is een traditie die we je in 2021 niet willen onthouden, ook al moeten wij het nu iets anders aanpakken. Het bestuur van N-VA Leuven nodigt alle leden en sympathisanten van harte uit om het nieuwe jaar digitaal met ons in te zetten op zaterdag 16 januari vanaf 20u30.

We hebben het genoegen om dat voor deze editie te doen met Valerie Van Peel, federaal parlementslid voor N-VA die, als bevoorrechte getuige, met ons zal terugblikken op wat zeker ook op politiek vlak een uitdagend jaar was. We krijgen ongetwijjfeld haar ongezouten, maar altijd gefundeerde, mening over de Vivaldi-regering en zij zal ons ook de dossiers toelichten die haar nauw aan het hart liggen.

Wij kijken er in ieder geval naar uit en hopen dat jij er ook bij kan zijn op dit online evenement.

Zaterdag 16 januari 2021 vanaf 20u30 stipt

Programma

• 20u30:  Verwelkoming door Katrien Houtmeyers, Leuvens gemeenteraadslid en federaal parlementslid N-VA
  • 20u35:  Valerie Van Peel over het afgelopen politieke jaar en haar ervaring met de Vivaldi-regering
  • 21u15:  Slotwoord door Lorin Parys, fractieleider N-VA Leuven, Vlaams Parlementslid en nationaal ondervoorzitter N-VA

Inschrijven

Online deelnemen kan gratis, wij vragen wel om per deelnemer en ten laatste 2 dagen voor het evenement in te schrijven op: https://leuven.afdelingen.n-va.be/inschrijvingsformulier-nieuwjaarsevenement-2021

Wie inschrijft, krijgt enkele uren voor het evenement een e-mail met een link om deel te nemen.