N-VA Leuven nodigt u van harte uit voor haar eerste online kaas- en bieravond!

20 maart 2021 - 19:00

In 2020 organiseerden we onze eerste bier- en kaasavond, veruit ons meest smakelijk evenement van het jaar. De combinatie van enkele bijzondere bieren en een kaas die er perfect bij past, is absoluut een culinaire ervaring. Net zoals vorig jaar heeft bestuurslid en zytholoog Katia Warny weer een mooi aanbod samengesteld. Ze ging op zoek naar 5 lokale streekbieren en koos hierbij weer 5 heerlijke kazen.

Omwille van de coronamaatregelen werken we dit jaar met een pakket dat je zelf samenstelt en dat onze bestuursleden bij jou thuis leveren. Het wordt dus een totaalbeleving van bier en kaas aan huis geleverd in combinatie met de smakelijke uitleg van 2 biersommeliers die je via een livestream online kan volgen. Op die manier bieden wij iedereen de beste combinaties van bier en kaas en krijg je nog een aantal leuke weetjes over de gekozen bieren. Katia beantwoordt ook graag live al jullie vragen, we maken er immers een interactief evenement van.

Net zoals vorig jaar is er ook een bord charcuterie voorzien en voor de wijnliefhebbers hebben wij ook een wijnpakket in de aanbieding.

• Kaasbord: 15 euro per persoon
  • Charcuterie: 15 euro per persoon
  • Vijf streekbieren: 15 euro (alleen of met twee te delen)
  • Wijnpakket: 37,5 cl wit en rood: 15 euro

Bestelling en levering

De inschrijvingen zijn afgeslotten. Voor wie besteld heeft, bezorgen wij het pakket aan huis op zaterdag 20 maart 2021 tussen 13u00 en 17u00, tenzij je aangegeven hebt dat je het op zaterdagnamiddag zelf zal ophalen op één van de volgende afhaalpunten:

• Kessel-Lo: Tandartspraktijk Appermans, Willem Coosemansstraat 126
  • Lubbeek: Brouwateljee, Dorpstraat 14

Betaling

Je bestelling is pas definitief als we je betaling via overschrijving ontvangen hebben op maandag 15 maart 2021.

• Rekeningnummer: BE16 7370 4261 5274
  • T.a.v.: N-VA Leuven
  • Met vermelding 'Kaas en bieravond' + je familienaam

Deelnemen

Je ontvangt enkele uren voor de start van ons een e-mail met de link naar het evenement.

Geniet ervan!