N-VA Leuven zet er een punt achter

Op 3 oktober 2012

Danny Pieters, lijsttrekker voor N-VA in Leuven, gaat de laatste fase van de verkiezingsperiode strijdvaardig tegemoet. N-VA zet uiteraard geen punt achter de campagne maar wil wel dat er een punt wordt gezet achter een vierkant draaiend bestuur. Met de slogan 'zet een PUNT achter een VIERKANT beleid', wordt de eindspurt ingezet.

"De slogan 'zet een PUNT achter een VIERKANT beleid' moet de Leuvenaars wakker schudden“ zegt Pieters. “We zijn de eerste om te erkennen dat de burgemeester in zijn lange termijn heel wat heeft verwezenlijkt voor Leuven. De laatste jaren heeft zijn gedrevenheid meer en meer plaatsgemaakt voor een hoekig optreden. Dit vertaalt zich in een vierkant draaiend beleid.“

Leuven is een grote centrumstad: de 4de grootste van Vlaanderen, de 3de als men de
studentenpopulatie mee inrekent. Een dergelijke stad heeft nood aan een dynamisch bestuur dat ervoor wil en kan gaan: een team met inhoud. Het huidig schepencollege wil gewoon doorgaan. N-VA biedt een krachtig alternatief.

Voor het N-VA programma en haar kandidaten kan men terecht op de N-VA website. Ook op
youtube staat een filmpje met de N-VA visie op de toekomst van Leuven: